måndag 28 maj 2012

Morgonfägring



Buskpion, Paeonia sufrutticosa 'Purple Prince'.




11 kommentarer:

  1. Läckert! Har du varit och fotat hos mej....

    SvaraRadera
  2. Du vet hur du får mig helt såld! Underbart, underbart, underbart! (Nu måste jag nog gå ut och stoppa näsan i mina egna bara för det.)
    Eva

    SvaraRadera
  3. Yum, yum... Den har jag inte sett förr, vad jag kan komma ihåg! Trevlig! :) Mia

    SvaraRadera
  4. Åååhhh! Vilka ljuvliga bilder! Är det någon buskpion? Fantastiskt vackert med eller utan namn!

    /Anja

    SvaraRadera
  5. Blir sjuk av längtan! Tack för tulpantipset, det ska jag komma ihåg tills det är dags för höstlökar. Jättesnygg.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  6. Ruben, jag har utmanat dej i trädpiontävling!

    SvaraRadera
  7. Härligt ljuvliga är de buskpionerna. Ha de gott.

    SvaraRadera
  8. ÅÅ så fin!!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  9. Suk - hvor er denbare smuk :0)

    Knus Dorthe

    SvaraRadera